Kulukorvausten ja kuittien hallinta vaivattomasti
Unohda paperisota – käsittele yhdistyksesi kulukorvaukset ja kuitit sähköisesti ja tehokkaasti.
Kulukorvausten hoitaminen on äärimmäisen helppoa Yhdistys Online -palvelun kautta. Jäsenet voivat lähettää kulukorvaukset suoraan omalta tililtään, ja jäsenrekisterin ylläpitäjät voivat hyväksyä ne vaivattomasti.

Keskeiset työkalut kulukorvausten käsittelyyn

Sähköinen kulukorvaushakemus
Jäsenet voivat täyttää ja lähettää kulukorvaushakemuksia suoraan kirjautumalla palveluun. Hakemuksiin voi liittää tiedot ja liitteet helposti yhdellä lomakkeella.

Kuitin liittäminen mobiililaitteella
Kuitit voi kuvata ja liittää hakemukseen suoraan puhelimella. Näin korvausprosessi nopeutuu ja perinteiset paperikuitit jäävät historiaan.

Hakemusten hyväksyntä ja maksaminen
Ylläpitäjät voivat tarkistaa ja hyväksyä hakemukset järjestelmässä. Hyväksytyt kulut voidaan siirtää maksuun kätevästi ilman sähköpostirumbaa tai Excel-tiedostoja.

Automaattinen arkistointi ja kirjanpitovalmius
Hyväksytyt korvaukset ja kuitit tallentuvat automaattisesti palveluun. Näin varmistetaan, että kaikki talousdokumentit säilyvät digitaalisessa muodossa ja ovat helposti raportoitavissa.

Ajantasaiset verotuksen ja kirjanpidon vaatimukset
Palvelu on rakennettu tukemaan suomalaisten yhdistysten kirjanpito- ja verosääntöjä. Näin toiminta pysyy läpinäkyvänä ja lainmukaisena.
Tutustu myös muihin ominaisuuksiimme
Tehosta yhdistyksesi taloushallintoa jo tänään!
Varaa maksuton esittely ja kartoitus asiantuntijamme kanssa. Käymme läpi yhdistyksesi tarpeet ja esittelemme, miten voit hoitaa kulukorvaukset sujuvammin digitaalisesti.
